כרטיסים MP3 רדיו לוח הופעות להקות ראיונות פורום
וידאו
כתבות
דיסקים שלנו
רוקולנוע
מקומות
אנשים
שותפים
פרסום באתר



MP3 רדיו שלנו


אנחנו ברשת
אנחנו בפייסבוק
אנחנו במייספייס

Seek Irony

שם הלהקה:       Seek Irony

 שנת הקמה: 2001

סגנון מוסיקה: רוק אלקטרוני

חברי הלהקה: שירה: כפיר גוב, תופים: רום גוב, קלידים ואלקטרוניקה: יואב וולנסקי, גיטרה: ערן מונטנר, בס: דניאל שטרוסברג

איש קשר: כפיר גוב - kfir@seekirony.com

עמוד פייסבוק: http://www.facebook.com/SeekIrony

עמוד מייספייס:  http://www.myspace.com/seekirony

ערוץ יוטיוב :  http://www.youtube.com/user/SeekIrony

אתר רשמי : http://www.seekirony.com

 

טקסט חופשי (אודות הלהקה):

סיק איירוני (Seek Irony - "חפשו אירוניה") היא להקת Modern Rock ישראלית אשר הוקמה בשנת 2001 על ידי האחים כפיר גוב (שירה) ורום גוב (תופים) יחד עם יואב וולנסקי (אלקטרוניקה וקלידים), ערן מונטנר (גיטרות) ודניאל שטרוסברג (בס) אשר הצטרף ללהקה בשנת 2004. בסגנונה הייחודי והחדש, הלהקה משלבת את הכוחניות המאפיינת את מוזיקת הרוק הכבד האמריקאי יחד עם סאונדים, ומקצבים המאופיינים במוזיקה אלקטרונית מודרנית כמו ברייק ביט, דראם נ'בייס וטראנס. מעריצי הלהקה מגדירים את חוויית ההופעה של Seek Irony כסוג של שילוב בין מסיבת רייב להופעת רוק חיה ועוצמתית.

 

לפני מספר שנים, נראה היה שסיק איירוני עלתה על הדרך הבטוחה לפריצה עולמית כאשר הוחתמה ע"י מפיקת העל האמריקאית, סילביה מאסי, (טול, סיסטם אוף א דאון, רד הוט צ'ילי פפרז, ג'וני קאש ועוד) אשר הזמינה את הלהקה להקליט את אלבומה הראשון באולפנים שבבעלותה "רדיו סטאר סטודיוז" הממוקמים בצפון קליפורניה שבארה"ב. אומנם האלבום שהוקלט, ישב בצד בזמן שהלהקה, נאלצה להתמודד עם ענייני ניהול ומציאת ייצוג רישמי אמריקאי, ובכלל עם האתגרים המתלווים ללדחוף להקה ישראלית ואת המוזיקה שלה בשוק האמריקאי כאשר היא ממוקמת אלפי קילומטרים מעבר לאוקיינוס האטלנטי. לבינתיים, החליטה הלהקה לנצל את הזמן האבוד בלהתרכז חזרה בדברים הבסיסיים – כתיבה והקלטה של חומרים חדשים נוספים אשר עם הזמן, התלכדו לשירים חזקים, בוגרים יותר ולסאונד מגובש וייחודי. מתוך כל החומרים שנכתבו והוקלטו, סיק איירוני הרכיבה אלבום חדש - חזק יותר, רלוונטי יותר, מגובש יותר ועם אופי ששייך רק לסיק איירוני. שירים מסויימים מהאלבום שהוקלט בארה"ב, כמו "טק'נ'רול", אהוב הקהל אשר נבחר לככב בין השאר בתוכנית ספורט פריים טיים בערוץ הטלוויזיה האמריקאי "פוקס ספורטס" בשנה שעברה, ממשיך להוכיח את חשיבותו והבטיח את מקומו כשיר הנושא באלבום החדש, אשר הוקלט בגרסה מחודשת, יחד עם עוד 12 שירים חדשים שהוקלטו באולפני הלהקה, אולפני "כאוס" שבתל אביב.

האלבום נפתח עם שיר רוק לפנים בשם "טרג'יקלי דריבן" (Tragically Driven) , מסוג השירים שממשיכים להתנגן בראש שעות רבות לאחר שמיעתו. ממשיך עם "מיי פרייבט סייקו פריטייל"

(My private psycho fairytale) עם גוון אלטרנטיבי/אלקטרוני ומקצב פופי אשר מייד תופס את האוזן של המאזינים. אין ספק שהכישרון של כל אחד מהחברי הלהקה מועבר בכל שיר ושיר באלבום. שיר הנושא "טק'נ'רול" (Tech N' Roll) וגרסתם המודרנית ל"מיי ג'נריישן" של להקת "ת'ה הו" (My generation/The Who) יכולים בקלות להפוך להמנון של דור חדש של אוהבי מוזיקה, בזמן שגוון הטכנו בשיר "נייקד" (Naked) מראה גם על הגיוון המוזיקלי הרחב עליו גדלו חברי הלהקה אשר בא לידי ביטוי בכתיבה של הלהקה כיום. ועם כל זאת, אף שיר אינו סותר או מתרחק מהסאונד המאפיין רק את הלהקה "סיק איירוני".
האלבום מתוכנן לצאת בהמשך השנה ובינתיים ניתן להאזין ל-4 שירים באתר הרישמי
www.seekirony.com


24.05.2013
ShittyCT
24.05.2013
LEAFTER
27.08.2012
Rockberry
25.10.2011
Stonehard
25.10.2011
*zitro
25.10.2011
Acropolis
25.10.2011
סטארטר
25.10.2011
Oversin
25.10.2011
The New Order
25.10.2011
FeelAbouT






Copyright © 1997-2009 Mark "d0c" Ignatovsky . Designed and powered by Right Wing & Vladi Landa







הכרויות באינטרנט
eXTReMe Tracker






Error: Cache dir: Permission denied!
Error: Cache dir: Permission denied!